ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

مهر ١٣٩٣

1393/7/5 0:07
نویسنده : الى
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دوباره شروع فصل پاييز دوباره بوى ماه مهر ماه مدرسه پاييز اولين چيزى كه به يادم مياره بوى ماه مهره چقدر دوست دارم اين فصل و چقدر اين ماه برام خواست تر شده به خاطر وجود دخترى به زيبايى ماه و دلى مهربان و اين ماه رو برام زيباترين ماه سال كرده

هنوز هم با شروع پاييز به وجد ميام و دوست دارم براى خودم كلى لوازم التحرير بخرم وروز اول مهر برم بيرون منتظر تعطيل شدن بچه مدرسه اى ها بشم و چقدر دلتنگم چقدر زود گذشت و امسال هم براى من رنگ خاصى دارد ورود يكدانه دخترم به عرصه علم و دانش و به اميد خدا از فردا صبح شروع مدرسه زبان و جدا شدنش از من و اولين روز استقلالش حس عجيبى دارم خدايا خودت حافظ و پشتيبانش باش 

                     اولین روز دبستان بازگرد                         کودکی هاي شاد و خندان بازگرد

                     کاش هرگز زنگ تفریحی نبود                 جمع بودن بود و تفریقی نبود

                     کاش میشد باز کوچک میشدیم             لااقل یک روز کودک می شدیم

                     یاد آن آموزگار ساده پوش                       یاد آن گچها که بودش روی دوش

                     ای معلم نام و هم یادت بخیر                یاد درس آب و بابایت بخیر

 

پسندها (2)

نظرات (0)