ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

بعد از مدتها

1393/9/16 23:28
نویسنده : الى
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند وقتيست كه كمتر به اينجا سر ميزنم دليلش چيست نميدانم اما دلم براى اينجا تنگ شده بنويسم از پرنسس خونمون كه هرروز بزرگتر و عاقلتر ميشه و من چه خوشبختم براى داشتنش چه زود گذشت و چقدر دلم براى نوزاديت تنگه هنوزم بوى بى نظيرى برام دارى هر روز بيشتر از پيش ميبويمت و ميبوسمت و خدارو شكر ميكنم اى پرنسس خانه

هرروز مدرسه ميرى و يك روز مريض بودى و من بيدارت نكردم و انقدر گريه و بهانه گرفتى كه چرا بيدارم نكردى برم مدرسه از دوستام عقب ماندم و دو تا شاخ گنده بالا سرم درامد كه اينهارو از كجا اموختى كم كم به ازمون مدارس نزديك ميشويم و استرس من بيشتر ميشود اميدوارم تو مدرسه مورد نظرم قبول بشى و بهترين ها برات رقم بخوره ترگلم چقدر خوبه كه هستى 

پنج شنبه جشن فارغ التحصيلى شما نازنين رو در پيش داريم و اغاز مرحله جديد و شروع ساز تخصصى اميدوارم هميشه در تمام مراحل زندگيت موفق و مويد و شادو سلامت باشى 

خدايا خودت محافظ دخترم باش

پسندها (2)

نظرات (1)

یسنا
9 اسفند 93 12:40
عکس نی نی های خوشگلتوتنو برای نی نی عکس بفرستین تا بهشون جایزه بدیم http://www.niniaxs.ir