ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

بدون عنوان

1393/1/5 1:34
نویسنده : الى
115 بازدید
اشتراک گذاری
سلام تقريبا ديد و بازديد سال نو به پايان رسيده و اخر هفته هم يك سفر كوتاه به شمال خواهيم داشت ديشب هم با پدر جون و خاله جونت رفتيم رستوران كاجو و كلى به ما خوش گذشت و به خصوص به ترگل جونم و همراه با موزيك زنده و يك پسر كوچولو بامزه هم تو رستوران بود كه كلى با هم جور شديد و بازى كرديد و فردا هم قراره بريم دهكده ابى و كلى ذوق دارى دفعه پيش كه رفتيم زياد به شما خوش نگذشت اميدوارم اين بار خوش بگذره شايد تا بعد از سفر ديگه نتونم اپ كنم اما بعد از سفر در خدمتم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

l
9 فروردین 93 8:01
سلام دوست عزیز . سال نو مبارک . امیدوارم سال خوب و پربرکتی در پیش رو داشته باشید . در مورد مدرسه از من سوال کرده بودید اول جسارتا باید بپرسم شما کدوم منطقه ی تهران هستید ؟ مدرسه پارمیدا در خیابان ستارخان هست ببینید به مسیر شما می خوره ؟ من خودم پارسال که دنبال مدرسه بودم همون اول خرد و مهدوی رو به خاطر مسیرشون حذف کردم چون به نظرم ارزشی نداشت که بچه این مسیر طولانی و پر ترافیک رو هرروز طی کنه و مرحله بعد رسیدم به تحقیق در مورد سوده و راه رشد و .... که به منزل ما نزدیک تر بود . به نظرم این خیلی نکته ی مهمیه .
مامان پارمیدا
20 فروردین 93 8:38
سلام دوست عزیز . راستش من در مورد راه رشد خیلی تحقیق کردم . همونطور که بهتون گفتم من خرد و مهدوی رو از اول بخاطر مسیرشون از گزینه هام حذف کردم ولی چون مسیر راه رشد بهمون می خورد اون رو خیلی بررسی کردم و از خیلی ها پرس و جو کردم . حقیقتش خوشم نیومد به نظرم خیلی واسه درس خوندن به بچه ها فشار میارن در صورتی که تو دبستان لازم به این همه فشار نیست . انگار بچه ها می خوان کنکور بدن اینجور باهاشون کار می کنن . یکی از مادرا دخترش سال اول و دوم می رفت اونجا بعد واسه سال سوم مدرسه اش رو عوض کرده بود فکر کنم رفته بود مهدوی . می گفت روزای اول دخترم انقدر تعجب کرده بود گفته بوده مامان تو مدرسه ی جدید بچه ها تو زنگ تفریح می دون بازی می کنن فکر کنین تو راه رشد این بچه ها تمام زنگ تفریح ها می نشستن درس می خوندن و بازی و بدو بدو نداشتن !