ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

مادرانه

1393/1/19 2:31
نویسنده : الى
121 بازدید
اشتراک گذاری
سلام اميدوارم خوب و خوش باشيد چند روزى است كه فكر ميكنم خيلى بزرگتر شدى و عاقل تر عشقم هر روز بيشتر و بيشتر ميشود احساس ميكنم با وجودت كامل شدم هرروز بيش از پيش عاشقت ميشوم و ميبويمت و ميبوسمت و خدارو به خاطر وجودت شكر گزارم عاشقانه پدر و دوست دارى و ازش دفاع ميكنى و كسى جرات نداره به پدر جانتان بگه بالاى چشمت ابرو و من كلى ذوق ميكنم و اعتراف ميكنم نميتونم از خودم جدات كنم و هنوز هم مهد نميرى و هركلاسى هم كه ميرى من پشت در منتظرت ميمانم از خداوند بهترين هارو برات ارزومندم و اميدوارم هميشه لبت خندان و دلت شاد و تنت سالم باشه و از خدا وند مهربان ممنونم كه من لايق مادريت دانست و شمارو به من هديه داد دوست دارم و ميپرستمت خدايا فرياد ميزنم شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مینوفر
20 فروردین 93 8:07
عاشقانه های مادر دختری تون مستدام.
الى
پاسخ
ممنونم
مائده(ني ني بوس)
20 فروردین 93 15:36
سلام عزيزم خصوصي سلام و ممنونم كه به ما سر زديد بابت خصوصى هم ممنون