ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

به كجا چنين شتابان

1393/2/6 0:44
نویسنده : الى
138 بازدید
اشتراک گذاری
سلام هفته پيش كلاس موسيقى بوديم و رفتم براى ترگل تغذيه خريدم و تازه وارد موسسه شدم كه باصداى مهيبى تقريبا يك متر به هوا پريدم و با سرعت من و تمام مادرها به بيرون پريديم و كلى فكر در همون چند ثانيه از ذهنم گذشت و گفتم بمب تركيد بچه اى پريده تو خيابون و ماشين زدش نكنه ترگل بوده و كلى فكر منفى كردم و از در اموزشگاه كه امدم بيرون با صحنه بدى مواجه شدم و از طرفى خوشحال بودم كه براى كسى اتفاقى نيافتاده و سر نشين ماشين ها كه دوتا از ماشين ها دوستان خودم و مامان دوستان ترگل بودن و خدارو شكر تو ماشين نبودن متاسفانه در خيابان فرعى و كم تردد و باريك تو فرمانيه اين اقا پسر جوان با سرعت نور يا ....غيره در حال رانندگى بودن و ماشينشون كوپه بود كه وقتى داشتن از كوچه وارد خيابان ميشدن ماشينى از جلوشون گذشته و ببينيد كه چه سرعتى داشته كه متاسفانه نميتونه ماشين و كنترل كنه و ميزنه به سوزوكى و سوزوكى هم كه تازه ترمزش و كشيده بوده با برخود شديد ميخوره به پشت سوناتا و ماشين كوپه پشتش چرخيده بوده و خورد ه بود به مزدا و ايربك كوپه باز شده اما انقدر سرعت زياد بوده كه ايربكها تركيده بودن و اما راننده و سرنشين هر دو سالم بودن و بچهها تعطيل شدن و امديم خانه و تا اين هفته كه رفتيم كلاس و از مامان دوست ترگل پرسيدم كه ماشينشون و چه كردن كه گفت ماشينشون ٢٠٠٠٠٠٠٠ خسارت ديده و سوناتا ١٢٠٠٠٠٠٠و مزدا هم ٥٠٠٠٠٠٠ و پسره هم پولى نداره كه خسارت بده و با خودم فكر كردم كه بايد ماشينشو بفروشه و همرو بابت خسارت بده متاسفانه چون مقصر بوده و ماشين هاى ديگه تو پارك بودن
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)