ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

من و دخترم

1393/4/21 2:41
نویسنده : الى
199 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسلام 

اين هفته هم به پايان رسيد و تقريبا در خانه در حال بخور و بخوابيم و پنج شنبه هم تولد شانا جون دعوت بوديم و كلى به من و ترگل خوش گذشت در كنار دوستان و اكثرا شب ها چند ساعتى ميرويم پارك و كلى با دوست هاى جديدى كه پيدا كردى بازى ميكنى و گاهى هم قهر اما زود اشتى ميكنيد چقدر دنياى پاك بچگى رو دوست دارم و گاهى اوقات با خودم فكر ميكنم چقدر زود گذشت دوران خاله بازى و گر گم به هوا و تابستانها بعد از تعطيلى مدرسه همش تو فكر خريد كيف و كتاب و دفتر و مداد بودم و سه ماه تابستان هم يك جورايى تو حال و هواى مدرسه بودم و چقدر دلم تنگ شده براى ان وقتها يادش بخير الان هم يك جورايى دارم با ترگلم دوباره بزرگ ميشوم و چقدر مامان تو بودن و دوست دارم 

مهربان ترين دختر دنيا 

پسندها (2)

نظرات (1)

مهنا
24 تیر 93 12:34
سلام مامان مهربون: معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری). سی دی های صوتی شرکت نشر فناوران روز که از معروف ترین و پر فروش ترین کتابهای روز کودکان و همچنین بزرگسالان ترجمه و تبدیل با بازدید از وب سایت این شرکت با مزایا و امکانات استفاده از این سی دی ها آشنایی یابید.http://nfrco.blogfa.com/ مدیر شرکت نشر فناوران روز: آقای ایرانی، شماره تماس 09123956383