ترگلترگل، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

تنها گل زندگيم ترگل

سفر

1393/3/6 1:23
نویسنده : الى
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امروز طى يك اقدام ضربتى ساعت ٣بعداز ظهر تصميم گرفتم كه بريم سفر و با تلفن به اژانس هميشگى بليط و هتل و رزرو كردم و صبح ساعت ١٠/٥عازم سفر هستيم و كلى خوشحال شدى ترگل جونم البته اين اولين بارم نيست كه اينجورى تصميم ميگيرم اصولا من همينطوريم و يهو قصد سفر ميكنم و خلاصه ادم غير قابل پيش بينى هستم و نميدونم از مشخصات اسفندى ها هست يا نه بعد از سفر ميام و اگر خاطرهى بود مينويسم فعلا خدانگهدار تا يك هفته ديگر 

ممنون از دوستانى كه به ما سر ميزنن اما نظراتشونو خصوصى ميزارن دوستتون  دارم 

راستى عيد همگى هم مبارك ايام خوش

پسندها (3)

نظرات (1)

نى نى عسلك
9 خرداد 93 17:09
ايشالا به خوشي.والا من هم متولد اسفندم ولى هيچ وقت به اين سرعت براي سفر تصميم نگرفتم!!! ممنونم كه به ما سر زديد خانوم دكتر پس شما هم اسفندى هستى همونه كه انقدر دوستون دارم ما اينجوريم ديگه